تلگرام لادن طباطبایی هک شد

تلگرام لادن طباطبایی هک شد

تلگرام لادن طباطبایی هک شد

هک تلگرام لادن طباطبایی

واکنش لادن طباطبایی به هک شدن تلگرام در اینستاگرام

تلگرام لادن طباطبایی هک شد

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هک شدن تلگرامش خبر داد و نوشت: هر پیغام و پست و... به نام من براتون اومد، بدونید که من اصلا دیگه تلگرام ندارم!

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دوستان و همراهان عزیزم
من کلا هک شدم...
هکر مهربان کلا تلگرام بنده رو به نفع خودش مصادره کرد.
هر پیغام و پست و... به نام من براتون اومد، بدونید که من اصلا دیگه تلگرام ندارم!
ایشون گفتند که بنده رو هر روز میبینن و فرمودند که توان نابود کردن من رو دارن!
که اقلا کاش میدونستم؛ کی، چی، چرا، کجا؟؟؟؟
واقعا نمیفهمم چه منظوری پشت این آزارهای روحی و روانی هست؟
والله من که درگیر مشکلات خودم هستم. با کسی کاری ندارم. بگذارن با اعصاب راحت به کودک اوتیسمم رسیدگی کنم.
این حرکتهای کثیف و جلف و مذبوحانه ، نشان از عقده ها و کمبودهاست.
الان من شرمسار عده زیادی خواهم شد، که این هکر مهربان ! ممکن هست با آی دی من، پیغام بهشون بده...
آبروی من، اگر بردنی ست ... ببر عزیز جان
آنوقت معلوم میشه از اول هم آبرویی در کار نبوده...

منبع:باشگاه خبرنگاران



تلگرام لادن طباطبایی هک شد - دانلود آهنگ

pop-music.biz/2016/01/07/تلگرام-لادن-طباطبایی-هک-شد/
۳ ساعت پیش - واکنش لادن طباطبایی به هک گوشی, لادن طباطبایی اینستاگرام, ... در صفحه اینستاگرامش از هک شدن تلگرامش خبر داد و نوشت: هر پیغام و پست و… به ...

خبر هک شدن تلگرام لادن طباطبایی+عکس | سایت خبری ...

beroznews.com › سینما و تلویزیون › دنیای بازیگران
۱۰ ساعت پیش - واکنش نامزد سوشا مکانی به اتفاقات اخیر+عکس. ۲۸ نظر ... لادن طباطبایی با انتشار متن زیر دراینستاگرام خبر هک شدن تلگرام را اعلام کرد: «دوستان ...

هک شدن گوشی شخصی لادن طباطبایی عکس - تابان نت

tabannet.mizbanblog.com/post/154
۸ ساعت پیش - لادن طباطبایی با انتشار پستی در اینستاگرام از هک شدن تلگرامش خبر داد. .... واکنش لادن طباطبایی به هک شدن تلگرام در اینستاگرام · تلگرام لادن ...

تلگرام لادن طباطبایی هک شد | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/01/07/تلگرام-لادن-طباطبایی-هک-شد/
۱۳ ساعت پیش - طباطبایی در واکنش به هک شدن تلگرامش نوشت: دوستان و همراهان عزیزم ... هم آبرویی در کار نبوده… اینستاگرام لادن طباطبایی ، تلگرام لادن طباطبایی ...

واکنش لادن طباطبایی به هک شدن تلگرام در اینستاگرام - مجله ...

whitegoogle.persianblog.ir/.../واکنش_لادن_طباطبایی_به_هک_شدن_تلگ...
لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هک شدن تلگرامش خبر داد و نوشت: هر پیغام و پست و... به نام من براتون اومد، ...

واکنش لادن طباطبایی به هک گوشی - مجله سرگرمی پیکس یاب

www.pixyab.ir/tag/واکنش-لادن-طباطبایی-به-هک-گوشی
۱۰ ساعت پیش - لادن طباطبایی با انتشار پستی در اینستاگرام از هک شدن تلگرامش خبر داد. لادن طباطبایی ... هکر مهربان کلا تلگرام بنده رو به نفع خودش مصادره کرد.

عکس هک شدن گوشی شخصی و تلگرام لادن طباطبایی - مطالب ...

newspost.ir/عکس-هک-شدن-گوشی-شخصی-و-تلگرام-لادن-طباطب/
۵ ساعت پیش - ... هک شدم… هکر مهربان کلا تلگرام بنده رو به نفع خودش مصادره کرد. .... ۲۷ mins ago –واکنش لادن طباطبایی به هک شدن تلگرام در اینستاگرامتلگرام ...

تلگرام لادن طباطبایی هک شد با عکس

www.pixlove.ir/تلگرام-لادن-طباطبایی-هک-شد/
۱۵ ساعت پیش - اینستاپست لادن طباطبایی ، دختر لادن طباطبایی ، اینستاگرام لادن طباطبایی ... طباطبایی در واکنش به هک شدن تلگرامش نوشت: دوستان و همراهان ...

واکنش لادن طباطبایی به هک گوشی بایگانی - یک پاتوق ...

1patogh.ir/tag/واکنش-لادن-طباطبایی-به-هک-گوشی
۱۲ ساعت پیش - ۲ hours ago – هک شدن تلگرام لادن طبابایی هک شدن تلگرام خانم بازیگر لادن طباطبایی دراینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشت: دوستان و همراهان ...

تلگرام لادن طباطبایی هک شد | دانشنامه اختررایانه

collections.akhtarrayane.ir/page-16035.html
واکنش لادن طباطبایی به هک گوشی, لادن طباطبایی اینستاگرام, ... لادن طباطبایی در تازه ترین پست اینستاگرامش ازهک شدن تلگرام خود خبر داد و ابراز نگرانی کرد.

تلگرام لادن طباطبایی هک شد + عکس

persianlab.com/تلگرام-لادن-طباطبایی-هک-شد-عکس/
هک شدن تلگرام لادن طباطبایی طباطبایی در واکنش به هک شدن تلگرامش نوشت: ... در LinkedIn مطالب پیشنهادی هتاکی به لادن طباطبایی و خداحافظی اش از اینستاگرام + ...

تلگرام لادن طباطبایی هم هک شد - خبر گزاری ملکاد / مجله عکس ...

melkad.ir/1394/10/17/post-21/
۹ ساعت پیش - لادن طباطباییواکنش لادن طباطبایی به هک شدن تلگرام در اینستاگرام ... آنوقت معلوم میشه از اول هم آبرویی در کار نبوده. تلگرام بازیگر زن هک شد ...

وصل شدن به کانال تلگرام بهنوش طباطبایی

iruni.ir/search/?q=وصل+شدن+به+کانال+تلگرام+بهنوش+طباطبایی
هک شدن تلگرام لادن طباطبایی طباطبایی در واکنش به هک شدن تلگرامش نوشت: دوستان و ... عکس جدید بهنوش بختیاری و پدر و مادرش در اینستاگرام بهنوش بختیاری با ...

اول بلاگ | تلگرام لادن طباطبایی هک شد | جستجو | - امکانات ...

aval-blog.ir/list/تلگرام+لادن+طباطبایی+هک+شد.html
۲ روز پیش - واکنش لادن طباطبایی به هک گوشی, لادن طباطبایی اینستاگرام, ماجرای هک تلگرام لادن طباطبایی,بازیگران زن ایرانی در اینستاگرام , .... مقاله سعی شده اطلاعات کاملی در مورد اینکه پس از هک شدن اکانتاینستاگرام چه کنیم ارائه کنیم.

گوشی شخصی لادن طباطبایی هک شد+عکس / مشرق نیوز

khabarfarsi.com/ext/15433733
به گزارش مشرق، لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هک شدنتلگرامش خبر داد و نوشت: هر پیغام و پست و... به نام من براتون اومد، بدونید که من اصلا دیگه تلگرام ندارم! - وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دوستان و همراهان عزیزم - من کلا هک شدم... - هکر مهربان کلا تلگرام بنده رو بهنفع خودش ...