آزار جنسی ، آزار جنسی


جزئیات آزار جنسی زنان آلمان در کریسمس 2016

خوشگذرانی های شبانه برخی از مصرف کنندگان نوشیدنی های الکلی با آزار جنسی گسترده زنان در شهرهای مختلف کشور آلمان همراه بود. افرادی که برای جشن سال نو میلادی در روز و شب کریسمس در گوشه کنار شهر بودند از تجاوزات این افراد در امان نماندند.

عده ای از ساکنان شهر کلنِ آلمان در اعتراض به آزار جنسی زنان در این شهر راهپیمایی کردند. 
پلیس کلن می گوید: طی جشن های شب سال نو میلادی ده ها زن به دست صدها مرد جوان ناشناس که بیشترشان الکل مصرف کرده بودند در مرکز این شهر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند. 

یکی از زنانی که در آن شب قربانی آزارهای جنسی شده می گوید: «آنها به زن ها تعرض می کردند. دوستم مرا از آنجا دور کرد. جمعیت زیادی آنجا بود. نمی دانستیم به چه کسی اعتماد کنیم و همه اش می خواستیم افرادی را که اطرافمان بودند از خودمان دور کنیم. 

به گزارش یورونیوز، یکی دیگر از قربانیان می گوید: شنیدم که چیزی درون کلاه کاپشنم افتاد و سعی کردم آن را در بیاورم. یک ترقه بود که داخل لباسم افتاد و همه جایم را سوزاند. جای سوختگی روی بدنم مانده است. شانس آوردم که ترقه منفجر نشد. 

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان نیز روز سه شنبه گفت که از شنیدن این خبر یکه خورده است. به گفته اتحادیه پلیس آلمان، در شهرهای هامبورگ و اشتوتگارت هم برخی از زنان قربانی آزار جنسی در شب سال نو شده اند. 

از سوی دیگر شهردار کلن شایعات مبنی بر دست داشتن پناهجویان خارجی در این آزارها را تکذیب کرده است. وی گفت که هیچ نشانه ای مبنی بر دست داشتن افرادی که در کلن سکنی داده شده اند در این ماجرا وجود ندارد. 

رئیس پلیس کلن روز سه شنبه به نقل از برخی قربانیان گفت که مهاجمان چهره ای شبیه اتباع کشورهای عربی و شمال آفریقا داشته اند اما وزیر دادگستری آلمان این شایعه را «استفاده ابزاری از بحث روز» خوانده است. 

بنابر این گزارش، پلیس کلن از افزایش بزه های کوچک در منطقه مرکزی شهر و به ویژه در ایستگاه اصلی قطار این شهر خبر داده است. از آنجا که از چند ماه پیش موجی از مهاجران جدید به آلمان وارد شده، این خبر به شایعات مربوط به دست داشتن این افراد در بزهکاری ها دامن زده است. 

دویچه وله نیز گزارش کرد که وزیر دادگستری آلمان، این اقدامات را محکوم کرد و گفت: تعرض نفرت انگیز به زنان تحمل نخواهد شد و همه عاملان باید محاکمه شوند. وی از جرایمی با ابعاد جدید و سازمان یافته سخن گفته است. 

«آرنولد پلیکرت»، رئیس اتحادیه پلیس در ایالت نوردراین وستفالن هم گفت: شواهد نشان می دهند که این اقدامات سازماندهی شده بوده و باید روشن شود که چگونه چنین حوادثی توانسته اتفاق بیافتد.

آزار جنسی | ماجرای آزار جنسی زنان آلمانی در شب کریسمس - نمناک

namnak.com/25206-آزار-جنسی-زنان-آلمانی-در-شب-کریسمس.html
۱۰ ساعت پیش - خبرگزاری های اروپایی از شکایاتی مبنی بر آزار جنسی زنان آلمانی در شهرهای مختلف این کشور در مراسم جشن سال نوی میلادی 2016 خبر دادند.

مطالب جالب و خواندنی

www.parsnaz.ir/news_cats_2.html
... زیباترین کفشهای مجلسی دخترانه 2016 · سفر همسر دوم کی روش به ایران + عکس · کتک‌زدن عروس بدست داماد در ... هدیه کریسمس به پرشیا حقیقی زن ایرانی در انگلیس+عکس ... انتشار توضیح المسائل اصول تجاوزجنسی به زنان توسط داعش+عکس · عرضه لیلا به جای باربی در بازار +عکس ... ماجرای جالب و عجیب گوشی آیفون دختر ایرانی.
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 1/8/15

آزار جنسی زنان آلمانی در شب کریسمس 2016

www.pixyab.ir/tag/آزار-جنسی-زنان-آلمانی-در-شب-کریسمس-2016
۴ ساعت پیش - جزئیات آزار جنسی زنان آلمان در کریسمس 2016 ... گفت که هیچ نشانه ای مبنی بر دست داشتن افرادی که در کلن سکنی داده شده اند در این ماجرا وجود ندارد.

آزار جنسی ، ماجرای آزار جنسی زنان آلمانی در شب کریسمس

khabarde.nasrblog.com/360/آزار-جنسی-زنان-آلمانی-در-شب-کریسمس
۶ ساعت پیش - خبرگزاری های اروپایی از شکایاتی مبنی بر آزار جنسی زنان آلمانی در شهرهای مختلف این کشور در مراسم جشن سال نوی میلادی 2016 خبر دادند. تاریخ…

آزار جنسی ، ماجرای آزار جنسی زنان آلمانی در شب کریسمس

khabarde.nasrblog.com/350/آزار-جنسی-زنان-آلمانی-در-شب-کریسمس
۱۰ ساعت پیش - جزئیات آزار جنسی زنان آلمان در کریسمس 2016 ... گفت که هیچ نشانه ای مبنی بر دست داشتن افرادی که در کلن سکنی داده شده اند در این ماجرا وجود ندارد.

جزئیات آزار جنسی زنان آلمان در کریسمس 2016 | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/.../جزئیات-آزار-جنسی-زنان-آلمان-در-کریسمس-...
۳۷ دقیقه پیش - زار جنسی | ماجرای آزار جنسی زنان آلمانی در شب کریسمس - نمناک namnak.com/25206-آزار-جنسی-زنان-آلمانی-در-شب-کریسمس.html ۱۰ ساعت پیش ...

آزار جنسی زنان آلمانی در شب کریسمس

iruni.ir/news/315189
جزئیات آزار جنسی زنان آلمان در کریسمس 2016 خوشگذرانی های شبانه برخی از مصرف ... ای مبنی بر دست داشتن افرادی که در کلن سکنی داده شده اند در این ماجرا وجود ندارد.

اعتراض به آزار جنسی گسترده زنان در کلن آلمان | euronews ...

persian.euronews.com › اخبار › اخبار جهان
۲۳ ساعت پیش - اخبار جهان - عده ای از ساکنان شهر کلن آلمان در اعتراض به آزار جنسی زنان در این شهر ... 06/01/2016 ... عید تجلی در واتیکان و آغاز جشن های کریسمس برای پیروان کلیسای ارتدکس ... نگاهی بهماجرای مزاحمت جنسی برای دختران در کلن آلمان.

آزار جنسی زنان آلمانی در شب کریسمس - سئوی چت روم | طراحی ...

www.goldtarh.ir/2016/01/06/آزار-جنسی-زنان-آلمانی-در-شب-کریسمس/
۹ ساعت پیش - خبرگزاری های اروپایی از شکایاتی مبنی بر آزار جنسی زنان آلمانی در شهرهای مختلف این کشور در مراسم جشن سال نوی میلادی 2016 خبر دادند.

اخبار روز » Blog Archive » آزار جنسی زنان آلمانی در شب ...

nchse.ir/آزار-جنسی-زنان-آلمانی-در-شب-کریسمس/
... کریسمس بسته هستند. خبرگزاری های اروپایی از شکایاتی مبنی بر آزار جنسی زنان آلمانی در شهرهای مختلف این کشور در مراسم جشن سال نوی میلادی 2016 خبر دادند.

جزئیات ممنوع التصویری نجمه جودکی+ تصاویر

sarbehava.ir/1394/10/16/2650
۳ ساعت پیش - تصاویر برای ماجرای ممنوع التصویری نجمه جودکیگزارش تصاویر . ... جزئیات آزار جنسی زنان آلمان در کریسمس 2016 خوشگذرانی های شبانه برخی از .