تجاوز به دختر نوجوان مقابل دوست پسرش

30 فروردین امسال بود که دختر نوجوان 14 ساله برای دیدن پسر مورد علاقه اش به پارکی در غرب پایتخت رفت و هنوز لحظاتی از صحبت با پسر جوان نگذشته بود که 2 جوان موتور سوار جلوی پای این دختر و پسر جوان توقف کردند.

جوان موتور سوار یکی از دوستان سعید بود که همراه دوستش از موتور پیاده شدند و یکی از آنها ابتدا دستان سعید را از پشت گرفت و راننده موتور اقدام به آزار و اذیت دختر نوجوان کرد.

سعید قصد داشت جلوی راه دوستانش را بگیرد اما از سوی آنها تهدید شده بود و دستانش در دستان همدست بچه محل شان قفل شده بود که جوان موتور سوار پس از اجرای نقشه اش به سراغ سعید رفت و با گرفتن دستان او از همدستش خواست تا وی نیز دختر نوجوان را هدف نیت شومش قرار دهد.

سپس 2 جوان سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند و دختر نوجوان نیز در حالی که شوکه شده بود به خانه رفت و به یکی از دوستانش ماجرای داخل پارک را بازگو کرد.
در این مرحله دختر نوجوان از دوستش شنید که شاید همه این اتفاقات از سوی سعید طراحی شده باشد و همین کافی بود تا دختر نوجوان با مراجعه به دادسرای امورجنایی تهران از پسر مورد علاقه اش شکایت کند.

بدین ترتیب بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سعید و همدستانش وارد عمل شوند.

 دختر نوجوان

دستگیری عامل آزار دختر نوجوان

خیلی زود سعید در غرب تهران دستگیر شد و در اعترافاتش گفت:روز حادثه من همراه دختر نوجوان بودم که دوستانم سر رسیدند و احتمال می دهم آنها ما را تعقیب کرده بودند ولی اصلا فکر نمی کردم قصد آزار و اذیت دختر نوجوان را دارند.

وی افزود:حتی وقتی دیدم دوستانم نیت شیطانی دارند با آنها درگیر شدم که نتوانستم از پس آن 2 نفر بربیایم به همین خاطر با تهدید آنها و در حالی که دستانم را گرفته بودند شاهد ماجرا شدم.

سعید در پایان گفت:من بی گناهم و هیچ ماجرایی از سوی من طراحی نشده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری 2 جوان فراری از سوی ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

آزار و اذیت دختر نوجوان مقابل چشمان پسر عاشقش

آزار و اذیت دختر نوجوان مقابل چشمان پسر عاشقش - نمناک

namnak.com/34696-آزار-و-اذیت-دختر-نوجوان.html
 رتبه: ۵ - ‏ نقد
دختر نوجوان و آزار و اذیت دختر نوجوان مقابل چشمان پسر عاشقش و تجاوز به دختر نوجوان مقابل چشمان پسر عاشقش و آزار واذیت دختر نوجوان در بوستانی در تهران در نمناک.


خبرگزاری آریا - آزار و اذیت دختر نوجوان مقابل چشمان پسر ...

www.aryanews.com/NewsFeed/.../آزار-و-اذیت-دختر-نوجوان-مقابل-چشمان-پسر-عاشقش
خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی.

اقدام شیطانی 2 جوان روی دختر 14 ساله در برابر چشمان پسر ...

www.rokna.ir/.../اقدام-شیطانی-2-جوان-روی-دختر-14-ساله-در-برابر-چشمان-پسر-عاشق
اقدام شیطانی 2 جوان روی دختر 14 ساله در برابر چشمان پسر عاشق. گروه جنایی ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ 748 بازدید اولین نفری باشید که درباره این خبر نظر میدهید. آزار و اذیت دختر ...

تجاوز به دختر 14 ساله تهرانی با حضور پسر مورد علاقه اش در ...

www.rokna.ir/.../تجاوز-به-دختر-14-ساله-تهرانی-با-حضور-پسر-مورد-علاقه-اش-در-پار...
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جوان سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند و دختر نوجوان نیز در حالی که شوکه شده ... تعقیب کرده بودند ولی اصلا فکر نمی کردم قصد آزار و اذیت دختر نوجوان را دارند. ... نقشه شیطانی دستفروش چشم آبی برای دختر نخبه دانشگاه شریف / ایندختر ... گفتگو رکنا با جوان شهرستانی که عاشق زن شوهردار شد / ناگفته های قاتل ...

آزار و اذیت وحشیانه دختر جوان توسط پسران دانشجو - پرشین وی

www.persianv.com/hadese/347405.php
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آزار و اذیت دختر جوان در شمال غرب تهران توسط آقای کارگردان. زیبایی و تناسب .... اقدام زشت زن بیوه با دانشجویی که عاشقش شده بود · کار وحشیانه وغیر اخلاقی مرد تعمیر کار با زن جوان در مقابل چشمان فرزندانش. سایر مطالب این بخش ...

اذیت و آزار زن جوان جلوی چشمان شوهرش توسط 2 پسر جوان در ...

www.persianv.com/hadese/340569.php
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نقشه شوم دو پسر برای آزار و اذیت دختر جوان · آزار و اذیت جوان 18 ساله در تاریکی .... اقدام زشت زن بیوه با دانشجویی که عاشقش شده بود · کار وحشیانه وغیر اخلاقی مرد تعمیر کار با زن جوان در مقابل چشمان فرزندانش. سایر مطالب این بخش ...

آزار و اذیت پسر نوجوان در یک مکان خلوت توسط دو پسر - ...

www.persianv.com/hadese/338583.php
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خودکشی پسر نوجوان ، پرونده تجاوز ، دستگیری متجاوز ، تجاوز به پسر ، تعرض به پسر ، تجاوز مرد قهوه چی ، آزار و اذیت ، آزار و اذیت پسر نوجوان ،,آزار و اذیت ... شلاق زدن به دختر و پسر جوان در ملاعام / ارتباط پنهانی این دو جوانلو رفت +تصاویر .... کار وحشیانه وغیر اخلاقی مرد تعمیر کار با زن جوان در مقابل چشمان فرزندانش ...

آزار و اذیت دختر نوجوان توسط 4 دانشجوی پسر در آلاچیق ... - ...

fantea.rozblog.com/.../آزار-و-اذیت-دختر-نوجوان-توسط-4-دانشجوی-پسر-در-آلاچیق-پارک/
۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 4 دانشجوی پسر به اتهام تجاوز وحشیانه به یک دختر نوجوان در آلاچیق ..... مرد جوان پاکستانی که از درخواست ازدواج دختر عاشق سر باز می‌زد مورد .... آزار و اذیت دختر جوان مقابل چشمان پدرش دو مرد شیطان صفت که با همدستی چوپان کر و لال با .

آزار و اذیت زن جوان در مقابل چشمان شوهرش در پارک نهج البلاغه! - ...

faradeed.ir/fa/news/.../آزار-و-اذیت-زن-جوان-در-مقابل-چشمان-شوهرش-در-پارک-نهج-البلا...
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وقتی پسر جوان رو به روی زن شوهر دار قرار گرفت همه چیز را انکار کرد اما آثار ضرب و جرح در صورت و بدنش نشانگر درگیر شدن با همسر زن جوان بود.

آزار و اذیت گروهی دختر جوان - صبح بخیر

sobbekheir.com/tag/آزار-و-اذیت-گروهی-دختر-جوان
یک پسر 13ساله که در مقابل دوستانش به یک زن 20ساله تجاوز کرده بود بعد از آن‌ که .... آزار و اذیت زن جوان در مقابل چشمان دخترخردسالش دو پسر شیطان صفت که در ... آرش و دوستانش مرا به خانه متروکه بردند دختری که در خیابان عاشق یک پسر خوش تیپ ...

اذیت و آزار دختر ساده لوح توسط پسران شیطان صفت | نوروز 95 ...

www.newsms95.ir/2016/05/09/اذیت-و-آزار-دختر-ساده-لوح-توسط-پسران-شیط/
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آری آن فرد شیاد و کلاه بردار که خود را عاشق دلباخته ام معرفی کرده بود کلاهبرداری بیش نبود. .... اینبار نوبت دو پسر جوان بود که بعد از آزار و اذیت دختر جوان به دام بیافتند. ..... قتل فجیع زن جوان مقاب